Zákaznícke centrum SPP ponúka pre zákazníkov v kategórii Domácnosť a Maloodber komplexné poradenstvo a servis k službám a produktom spoločnosti SPP.
Prioritou pracovníka zákazníckeho centra je splnenie požiadaviek zákazníka a jeho spokojnosť.
Poskytnutie informácií k:
- zmluvnému vzťahu
- platbám
- fakturácii
- odpočtu
- aktuálnym produktom a službám
Okrem poskytovania informácií a poradenstva vybavujeme nasledujúce požiadavky:
- uzatváranie zmlúv – nový odber, zmena dodávateľa, zmena odberateľa – prepis, obnovenie dodávky neplatiča (plyn aj EE)
- ukončenie zmlúv (plyn aj EE)
- prerušenie a obnovenie dodávky z dôvodu rekonštrukcie (iba plyn)
- zmeny zmluvných podmienok – zmena priezviska, adresných údajov, preddavkov, spôsobu platby, tarify... (plyn aj EE)
- úradné preskúšanie meradla (iba plyn)
- reklamácie a sťažnosti
OTVÁRACIE HODINY
- pondelok· Od 10:00 do 21:00
- utorok· Od 10:00 do 21:00
- streda· Od 10:00 do 21:00
- štvrtok· Od 10:00 do 21:00
- piatok· Od 10:00 do 21:00
- sobota· Od 9:00 do 21:00
- nedeľa· Od 9:00 do 21:00
Zobraziť viac