Zákaznícke centrum SPP ponúka pre zákazníkov v kategórii Domácnosť a Maloodber komplexné poradenstvo a servis k službám a produktom spoločnosti SPP.

Prioritou pracovníka zákazníckeho centra je splnenie požiadaviek zákazníka a jeho spokojnosť.

Poskytnutie informácií k:

  • zmluvnému vzťahu
  • platbám
  • fakturácii
  • odpočtu
  • aktuálnym produktom a službám

Okrem poskytovania informácií a poradenstva vybavujeme nasledujúce požiadavky:

  • uzatváranie zmlúv – nový odber, zmena dodávateľa, zmena odberateľa – prepis, obnovenie dodávky neplatiča (plyn aj EE)
  • ukončenie zmlúv (plyn aj EE)
  • prerušenie a obnovenie dodávky z dôvodu rekonštrukcie (iba plyn)
  • zmeny zmluvných podmienok – zmena priezviska, adresných údajov, preddavkov, spôsobu platby, tarify... (plyn aj EE)
  • úradné preskúšanie meradla (iba plyn)
  • reklamácie a sťažnosti

OTVÁRACIE HODINY

  • pondelok· Od 10:00 do 21:00
  • utorok· Od 10:00 do 21:00
  • streda· Od 10:00 do 21:00
  • štvrtok· Od 10:00 do 21:00
  • piatok· Od 10:00 do 21:00
  • sobota· Od 9:00 do 21:00
  • nedeľa· Od 9:00 do 21:00
Zobraziť viac
Title