Zaslaním Vašich osobných údajov na nižšie uvedené kontakty pre získanie práce udeľujete súhlas ku spracovaniu a uchovaniu Vašich osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Spoločnosť AUPARK a.s. iba poskytuje priestor na tejto webovej stránke pre priamu inzerciu voľných pracovných miest nájomcov a nezodpovedá za správnosť uvedených údajov. Uvedené kontakty sú poskytnuté nájomacmi a nemajú žiadnu súvislosť s AUPARK a.s.

 

Práca v nákupnom centre

Záujemcovia o prácu v nákupnom centre AUPARK Bratislava môžu sledovať aktuálny zoznam voľných pracovných miest na tomto spolupracujúcom portáli www.pracavnakupnomcentre.sk .


TERRANOVA: Asistent predaja

Terra Moda, s.r.o.
Miesto práce
Aupark, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihned
Mzdové podmienky (brutto)
820 - 880 EUR/mesiac
od cca 90€ brutto k mzde za odpracované 2 víkendy ODMENY ZA DOSIAHNUTÝ BDGET PO ODPRACOVANÍ 6 MESIACOV VO FIRME 
Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-Práca na pokladni
-Dopĺňanie predajne podľa predajov a zostatkov na sklade (skladové činnosti-report predaja ,presun tovaru)
-udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
-vzťah so zákazníkom
- kontaktná osoba v obchode pre príjem a aplikáciu vizuálu , prispôsobeniu predajnému miestu
pri pozícii visual merchandiser - osobne riadenie príprava predajného miesta / , doplňovanie zásob a akékoľvek úpravy vizuálnych štandardov.
- Monitorovať predaj prostredníctvom riadenia, vykonávať analýzu predaja.

Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti
- kreatívna a rôznorodá práca
- možnosť profesionálnej sebarealizácie
- zázemie exkluzívnej módnej značky
- motivujúce ohodnotenie
- zamestnanecké zľavy
- kompletné zaškolenie

Informácie o výberovom konaní
Bližšie informácie Vám radi poskytneme pri osobnom pohovore.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.12.2021 (ostáva ešte 41 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Prax na pozícii/v oblasti VÝHODOU NIE PODMIENKOU
Pozícia je vhodná pre absolventa Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti
Precíznosť
Prevádzková efektívnosť
Riešenie problémov
Analytické zručnosti
Programovanie a organizácia
Schopnosť estetickej interpretácie
Proaktivita
Orientácia na zákazníka
Efektívna komunikácia
Tímová práca
Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Prečo si vybrat našu spoločnosť?

Existuje sen, ktorý je potrebné uskutočniť, misia, ktorú je potrebné splniť.
Sme spoločnosť...Terra Moda
nasmerovaná k vedúcemu postaveniu vo svete maloobchodu a rýchlej módy so štyrmi značkami, miliónmi zákazníkov a odhodlaním podmaniť si svet, akoby to bolo neustále prvýkrát.Na slovensku so značkou CALLIOPE a TERRANOVA.

Bije v nás talianske srdce a medzinárodný know-how, plod našej každodennej práce na viac ako 40 trhoch.
Ak aj ty máš svoj sen, môžeš ho spojiť s naším.

Naša kultúra je založená na:

túžbe vybudovať niečo veľké. Všetko čo vytvoríme a postavíme musí uspokojiť naše nadšenie, priniesť svetu niečo užitočné a prispieť k vybudovaniu veľkého podniku.
Kreativita: pre nás znamená schopnosť, ktorá patrí všetkým. „Každý človek je tvorcom, ak sa doňho vloží dôvera.“
Efektívnosť: pre nás znamená schopnosť dosiahnuť najlepší výsledok pri najmenšom možnom využití zdrojov.
Efektívnosť je dôležitá v konkurenčnom boji s kolosmi rýchlej módy.

Sme ľudia, ktorí...

sú plní nadšenia, s túžbou držať svoj život pevne v rukách;
vedia, že sú stvorení pre veľké veci a chcú vybudovať veľký podnik, ktorý bude vlajkovou loďou na trhu;
majú silný pocit spolupatričnosti a vedomie zodpovednosti za spoločnosť a uvedomenie, že naša práca pomáha zlepšovať svet.

Postup v našej spoločnosti!
Porozprávali sme ti o sebe, teraz vysvetlíme, čo to znamená byť skutočným nezávislým podnikateľom v Teddy Group.

Sme tu jeden pre druhého, ak...
Máš praktickú inteligenciu, schopnosť nájsť jednoduché riešenia na zložité problémy.

Dokážeš vyriešiť problémy, vieš pochopiť skutočnosť na základe faktorov, ktoré ju tvoria, vieš vystihnúť priority, dať ich do poradia podľa účinnosti zásahu a navrhnúť riešenia.
Si zanietený, chceš využiť svoj talent na dosiahnutie niečoho dôležitého bez toho, aby si sa zbavil túžby zlepšiť seba a okolitý svet.

NEVÁHAJ NÁS KONTAKTOVAŤ
Tešíme sa na Teba
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Martina Žolnerová
Tel.: +421902946018
E-mail: poslať životopis

 

Dátum zverejnenia: 20.11.2021

 

NEBBIA : Asistent/ka predaja v Aupark Bratislava na dohodu

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Využi svoj čas efektívne, staň sa súčasťou NEBBIA :)

Aktuálne hľadáme na dlhodobú spoluprácu 1-2 šikovných a časovo flexibilných predajcov na DOHODU, ktorí sa cítia prirodzene a komfortne v priamej interakcii so zákazníkmi a ktorí budú prezentovať našu spoločnosť, produkty a svoje nadšenie z fitness-u :-)

Niečo nové sa naučíš, slušne si zarobíš a ešte ti aj zostane dostatok času na ďalšie aktivity.

Tvojou náplňou práce bude hlavne:

aktívne podieľanie sa na predaji produktov značky NEBBIA konečnému zákazníkovi,
poskytovanie odborného poradenstva a služieb zákazníkom,
podieľanie sa na plnení predajných cieľov,
komunikácia a zodpovedanie sa vedúcej predajne, či nadriadenému Retail manažérovi,
práca s tovarom: príjem, kontrola a reklamácia tovaru, práca s VIP systémom,
vykonávanie pravidelných inventúr tovaru na mesačnej báze,
udržiavanie poriadku a čistoty na pracovisku,
a ďalšie súvisiace činnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v dynamicky rastúcej celosvetovo pôsobiacej a neustále napredujúcej a rozvíjajúcej sa spoločnosti,
motivačne postavené ohodnotenie - MORE YOU GIVE, MORE YOU GAIN!!
príjemné pracovné prostredie, pozitívna atmosféra, mladý kolektív, dobrá firemná kultúra, firemné stretnutia,
odborné zaškolenie, školenie predajných techník a pod.
MULTISPORT karta,
budget na NEBBIA produkty.
Informácie o výberovom konaní
Verím, že ťa naša spoločnosť a ponuka oslovila. Ak si zhodnotil/a, že spĺňaš naše požiadavky a myslíš, že práve ty si tým najvhodnejším kandidátom, práca v tejto oblasti je pre teba number one, tak nám pošli svoj životopis v slovenskom jazyku s fotografiou a tiež nám napíš čo je v tvojom živote najväčším motorom a práci naj motiváciou. CV (s udelením súhlasu so spracovaním os. údajov) a ML zašli na e-mail: career@nebbia.biz

Ďakujeme a vážime si záujem každého jedného kandidáta, avšak vzhľadom na časovú náročnosť si vyhradzujeme právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované podmienky.

A teda v prípade, že ťa telefonicky alebo e-mailom nekontaktujeme a nepozveme na osobné stretnutie do dvoch týždňov od termínu ukončenia výberového konania považuj výberové konanie na túto pozíciu za uzavretú a personálne obsadenú vhodným kandidátom.

Napokon nám dovoľ, aby sme ťa informovali o tom, že v zmysle súhlasu so spracovaním osobných údajov budú tvoje osobné údaje ponechané v našej internej databáze uchádzačov a uchované po dobu jedného roka s cieľom kontaktovania ťa, v prípade rozširovania nášho NEBBIA teamu alebo uvoľnenia pracovného miesta. V rámci tejto doby tvoje osobné údaje nebudú poskytnuté žiadnej tretej strane a po uplynutí tejto doby budú z databázy vymazané. V prípade, že si neželáš aby sme tvoje os. údaje v našej databáze uchovávali nás kontaktuj na career@nebbia.biz.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.11.2021 (ostáva ešte 20 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
manažment, obchod a podnikanie, marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Zákaznícky servis - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
PREDAJ je niečo čo ťa baví a napĺňa, v čom sa cítiš komfortne a s čím si dokážeš hravo poradiť,
z toho, že odporúčiš a poradíš zákazníkovi ten naj produkt máš dobrý pocit,
skúsenosti s priamym predajom koncovému zákazníkovi - sú výhodou,
príjemné vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti, prozákaznícky prístup,
zmysel pre detail,
záujem o fitness lifestyle.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
NEBBIA RETAIL s.r.o. patrí do skupiny NEBBIA GROUP a.s. celosvetovo pôsobiaca spoločnosť, jeden z najznámejších brandov a najväčších hráčov vo výrobe a distribúcii fitness & bodybuilding oblečenia. Svoje produkty predávame okrem vlastných kamenných predajní aj cez eshop, sieť B2B partnerov a franšízingové predajne.

Prečítaj si o nás viac v BIO : https://nebbia.fitness/sk/p/o-spolocnosti
príp. NEBBIA Official LinkedIn
alebo profil na WTTJ: https://www.welcometothejungle.com/sk/companies/nebbia

Tešíme sa na teba!
Yes You Can
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Patrik Lenko
Tel.: +421905587370

https://www.profesia.sk/praca/nebbia-retail/O4078758

Dátum zverejnenia: 10.11.2021

RESERVED: Asistent 

Naša spoločnosť LPP Slovakia, ktorá zastrešuje značky RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY je súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti LPP S.A.,ktorá už viac ako 20 rokov úspešne pôsobí na náročnom trhu s odevmi v strednej a východnej Európe. Aj napriek pandemickej situácii si spoločnosť zachovala svoje stabilné postavenie na trhu, nedošlo k zatvoreniu žiadnej z našich prevádzok, práve naopak, neustále expandujeme a otvárame nové.

Pre našu predajňu kultovej značky RESERVED v nákupnom centre Aupark v Bratislave hľadáme šikovných a pracovitých Asistentov predaja na plný úväzok, ktorí doplnia náš zohratý tím na čele so skúsenými manažérmi, ktorí sú zárukou príjemného pracovného prostredia a ľudského prístupu! Využi skvelú príležitosť a staň sa našou súčasťou :)


Náplň práce, ktorú Ti s dôverou zveríme:

    Poskytovanie poradenstva pri výbere tovaru a informácií o jeho dostupnosti
    Práca s prijatím nového tovaru, presunom tovaru a doplnením tovaru
    Práca s registračnou pokladňou a platobným terminálom
    Zodpovednosť za udržiavanie čistoty na predajni
    Plnenie stanovených plánov a bezpečnostných predpisov
    Aktívna spolupráca na dosiahnutí spoločných cieľov predajne
    Podieľanie sa na budovaní pozitívnej atmosféry na prevádzke


Mzda brutto pri úväzku 40h/týždeň: 900 € + 50 € osobné ohodnotenie + možný obratový bonus


Benefity:

Všetky zákonom stanovené povinnosti sú u nás samozrejmosťou, preto môžeš určite počítať s:

    Príplatkami za víkendy
    Elektronickými stravnými lístkami v hodnote 4 € s príspevkom zo sociálneho fondu
    Príspevkom na rekreáciu

Okrem toho však u nás získaš:

    Zamestnanie v stabilnej spoločnosti, ktorou neotriasla ani pandemická situácia
    Prepracovaný systém zaškolenia (aj formou online školení)
    Zľavy na tovar vo všetkých našich predajniach a aj na e-shope (RESERVED, HOUSE, CROPP, MOHITO, SINSAY)
    Finačný príspevok pri narodení dieťaťa, pri vlastnej svadbe a vecný dar pri 10. výročí pôsobenia v spoločnosti
    Finančnú odmenu až do výšky 240 € pri odporučení kamaráta alebo známeho na voľnú pracovnú pozíciu prostredníctvom programu "Refer a Friend"
    Drobné občerstvenie v podobe chutnej kávy, či teplého čaju
    Perspektívu a možnosť kariérneho rastu vzhľadom na veľkosť a postavenie našej spoločnosti
    Cenné skúsenosti a prax z medzinárodnej spoločnosti
    Kartu Multisport, ktorá Ťa udrží v kondícii
    Individuálny prístup, podporujeme talenty a sme radi, keď rastú spolu s nami :)
    Možnosť zúčastniť sa na zaujímavých team buildingových aktivitách

a v neposlednom rade skvelý, priateľský kolektív, ktorého ❤ môžeš byť aj Ty!

Ak ťa táto inzercia oslovila -> pošli nám svoj životopis na adresu: karin.lukacovicova@lppsa.com

Tešíme sa na teba!

LPP Slovakia

Dátum zverejnenia: 08.11.2021

KOH-I-NOOR HARDTMUTH: Predavač/ka 

FARBY POZITÍVNE VPLÝVAJÚ NA NÁŠ ŽIVOT

Hľadáme posilu do malej umeleckej predajne v Auparku v Bratislave! 

Pozícia: Predavač/ka 
Predajňa: KOH-I-NOOR HARDTMUTH 
Nástup: Ihneď
Platové podmienky: 739€ /brutto + 100€ 

Kontaktujte nás na khs@koh-i-noor.sk alebo volajte +421240252101

Dátum zverejnenia: 29.6.2021

 

SAUNIA: Recepční saunového světa Saunia Aupark Bratislava

Místo práce: Aupark, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Termín nástupu: ihned

Mzdové podmínky (brutto)

950 - 1 150 EUR/měsíc , pravidelné měsíční bonusy již od nástupu

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Péče o klienty
- Poradenství a prodej doplňkových služeb
- Výdej a příjem osušek
- Výdej občerstvení na baru
- Přijímání plateb hostů
- Hlídání čistoty prostor a zajištění jejího udržení

Zaměstnanecké výhody, benefity
- Možnost kariérního postupu
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Mladý přátelský kolektiv – nejedná se o klasickou frázi z inzerátů, opravdu takoví jsme
- Využívání firemních benefitů - například volné vstupy do sauny
- Směnný provoz - krátký / dlouhý týden


NÁSTUP IHNED


Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
- základní vzdělání
- středoškolské bez maturity
- středoškolské s maturitou
- nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Pozice je vhodná pro absolventa
Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Příjemná a přátelská osoba
- Komunikativní osobnost s aktivním přístupem k práci (základní komunikace v AJ nutností)
- Zdravotnický kurz je velkou výhodou
- Máte chuť naučit se základní informace o saunách, a jak mohou působit :)

Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Saunia je unikátní koncept saunového světa, který posouvá běžné standardy saunování v České republice a nově i na Slovensku. Fanoušci a přátelé saunování naleznou na jednom místě několik druhů saun, ochlazovací bazén a relaxační prostory s občerstvovacím barem. První saunový svět byl uveden do provozu v září 2013 v OC Galerie Butovice a v současné době máme již 11 otevřených poboček a nově otevřenou pobočku v Auparku v Bratislavě.

Kontakt
Kontaktná osoba: Tereza Gabajová
E-mail: tereza.gabajova@saunia.cz

Dátum zverejnenia: 29.6.2021

 

ECCO: Shop manager/ka

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadá sa líder, hľadá sa motivátor, hľadá sa manažér, hľadá sa ambasádor!

Ak máš skúsenosti s vedením predajného tímu, chuť pracovať nie len "od počítača", ale aj ako aktívny článok predajnej plochy, dosahnutie cieľa pre teba neznamená iba samozrejmosť, ale novú vyzvu ako sa posunúť ešte o kúsok vpred, si ideálnym adeptom na doplnenie našej ECCO rodinky.

Čo ti na oplátku, okrem zaujímavých benefitov, ponúkneme my?
Prácu v spoločnosti s tradíciou, ale aj množstvom inovácií, v spoločnosti s hodnotami a etickými zásadami, ktorej záleži na prémiovom produkte rovnako, ako aj na ľudskom kapitále.

Náplň práce:
- zodpovednosť za dosahovanie stanovených cieľov predajne
- analýza výsledkov predajne a individuálnych výsledkov členov tímu
- organizácia a koordinácia činností
- motivácia, vzdelávanie a rozvoj tímu
- efektívne hodnotenie členov tímu (konštruktívna spätná väzba i ocenenie)
- prémiový zákaznický servis a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
- práca s pokladňou
- zodpovednosť za vizuál predajne na základe štandardov spoločnosti
- objednávanie, príjem a kontrola tovaru
- prijímanie a vybavovanie reklamácii
- pravidelné inventarizácie tovaru
- spolupráca s kolegami na rôznych oddeleniach (VM, marketing, HR, IT)

Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú medzinárodnú spoločnosť
- motivačné platové ohodnotenie a atraktívny bonusový systém
- súťaže o finančné aj nefinančné výhry
- príspevok na stravu hradený zamestnávateľom v plnej výške
- pracovná uniforma
- 4 krát do roka nové ECCO topánky zdarma
- zaujímavé zamestnanecké zľavy na naše produkty
- Vianočné, výročné a iné darčeky
- Multisport karta
- prepracovaný systém vzdelávania a školení (online a offiline)
- pitný režim zadarmo na pracovisku
mzda: 1300 brutto + 20% bonus za splnenie cielov (1300 - 1560EUR)

Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, prosím pošlite nám svoj životopis. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je žiaľ v našich silách odpovedať všetkým uchádzačom, preto budeme kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky naše požiadavky. Ostatným uchádzačom vopred úprimne ďakujeme za záujem a pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore
obchod, manažment

Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti
Pokladňa - expert
Fakturácia - pokročilý
Skladové hospodárstvo - pokročilý
Microsoft Word, Excel, Outlook - pokročilý

Počet rokov praxe 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax v prostredí retailu a vedenia tímu min. 2 roky podmienkou
- Bezproblémová práca s PC (Word, Excel, Outlook) podmienkou
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- Profesionálna komunikácia so zákazníkom a tímom
- Analytické myslenie
- Prirodzená schopnosť organizovať a stanovovať priority
- Zdravá súťaživosť, ambicióznosť a chuť dosahovať nadpriemer
- Túžba rásť, neustále sa zlepšovať a prijímať výzvy s nadšením
- Tímovosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ECCO je dánska spoločnosť, ktorá od roku 1963 celosvetovo produkuje a dodáva na trh kvalitnú a inovatívnu koženú obuv a doplnky v jedinečnom dizajne. Spoločnosť ECCO Retail(Slovakia) s.r.o. zastrešuje maloobchod na Slovensku. V ECCO môžete robiť to, čo vás baví. Veľa sa toho naučíte, budete medzi fajn ľuďmi a získate príležitosť skutočne uspieť. Viac sa o nás dozviete: www.praca-ecco.sk

Škandinávsky minimalizmus, nadčasovosť a komfort pre Vaše nohy nájdete vo všetkých druhoch obuvi – pánskej, dámskej aj detskej.
Počet zamestnancov 100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti
ECCO Retail(Slovakia) s.r.o.
Zochova 5
811 03 Bratislava
http://ecco.com/sk
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Paločková
E-mail: poslať životopis

Dátum zverejnenia: 16.6.2021