Zaslaním Vašich osobných údajov na nižšie uvedené kontakty pre získanie práce udeľujete súhlas ku spracovaniu a uchovaniu Vašich osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Spoločnosť AUPARK a.s. iba poskytuje priestor na tejto webovej stránke pre priamu inzerciu voľných pracovných miest nájomcov a nezodpovedá za správnosť uvedených údajov. Uvedené kontakty sú poskytnuté nájomacmi a nemajú žiadnu súvislosť s AUPARK a.s.

 

ALO DIAMONDS: Predajca šperkov v luxusnom butiku - Bratislava

Hľadáme kolegov na pozíciu Predajca šperkov v luxusnom butiku pre značku ALO diamonds.

Ponúkneme Vám možnosť preniknúť do sveta šperkov a luxusu a stať sa skutočným obchodníkom – profesionálom. Poskytneme Vám k tomu potrebné zázemie a vzdelanie – za to očakávame zdravú mieru ambícií, profesionálny prístup a komunikatívnosť.

Čo je náplňou práce
Budete predávať luxusné klenoty, ktoré patria do rodiny ALO jewelry a starať sa o butik a jeho zákazníkov.
    Obsluha klientov a profesionálne poradenstvo pri výbere luxusných šperkov
    Budovanie dobrých dlhodobých vzťahov s klientmi
    Práca s pokladňou a financiami
    Aranžovanie šperkov a starostlivosť o ne
    Udržiavanie čistoty predajne

Čo od Vás očakávame
Zákazníci sú pre nás na prvom mieste, preto je nutnosťou pozitívne a príjemne vystupovanie voči klientom aj kolegom.
    Lojalitu a spoľahlivosť
    Obchodný talent a proaktívny prístup k zákazníkom
    Ochotu pracovať na sebe a pravidelne sa vzdelávať
    Komunikatívna znalosť cudzieho jazyka je výhodou, nie však podmienkou
    Referencie od predchádzajúceho zamestnávateľa a čistý register trestov
    Skúsenosť na podobnej pozícii je výhodou
    Ochota pracovať aj cez víkendy

Čo Vám za to ponúkame
Vďaka nášmu prepracovanému systému vzdelávania sa zlepšíte v predaji a naučíte sa veľa o šperkoch, drahých kameňoch a diamantoch. Osobný i profesijný rozvoj Vás čaká na tejto pozícii i naďalej.
    Práca s luxusnými šperkami
    Motivačné finančné ohodnotenie
    Stabilné zamestnanie dlhodobo fungujúcej spoločnosti
    Priateľský tím
    Možnosť kariérneho rastu
    Zamestnanie na HLAVNÝ či ČIASTOČNÝ PRACOVNÝ POMER alebo BRIGÁDU


Štruktúra mzdy pre HPP
    Ponúkame základnú mzdu 750 EUR
    Osobné ohodnotenie až do výšky 222 EUR
    Provízia z predaja - priemerný mesačný bonus 300 EUR

Ak Vás teda láka pracovať v krásnom prostredí, ste ochotný/á na sebe pracovať a máte prirodzený obchodný talent, pošlite nám Vaše CV s fotografiou. Budeme sa na Vás tešiť!

22.01.2020

CIAO MAXTARA: Ponúkame prácu v luxusnej novo otvárané predajn

Náplň práce:

predaj luxusné pánské a dámské módy v OC AUPARK BRATISLAVA
aktívna komunikácia so zákazníkmi
prezentácia zboží a styling figurín
módne poradenstvo

Požadujeme:
prax v oblasti predaja
reprezentatívna, dynamická, pozitívna osobnosť
príjemné vystupovanie s orientáciou na zákazníkov
záujem o módu

Ponúkame:
praca v stabilnej českej spoločnosti s 20 ročnou tradíciou
školenie v oblasti predajnej stratégie
nadštandardné platové ohodnotenie a odmeny z predaja!
možnostˇ kariérného rastu

Mzda: 700€ -1200€

Odmeny: 4% z celkovej dennej tržby

Termín nástupu: február 2020

CV zasílajte na email: lucienesvadbova@maxtara.cz

Predmet správy: BRATISLAVA

22.01.2020

INTIMISSIMI: STORE MANAGER Plný úväzok

Intimissimi je pre nás luxusnou talianskou módnou značkou. Svetom nádhernej spodnej bielizne a rafinovanej módy.

Vnímate to rovnako? V tom prípade vitajte!

Moje meno je Lenka a pre našu značku Intimissimi v Bratislave hľadám proaktívneho a schopného Stora Managera / ku zameraného na prácu s tímom a "ťahom na bránku".

Vo všeobecnosti potrebujeme energických ľudí s tímovým duchom, nadšením pre prácu v obchode, príjemným vystupovaním a úprimným úsmevom.
Hoci nepotrebujeme roky manažérskych skúseností, predsa len hľadáme tých najlepších z najlepších! Osobnosti, ktoré majú skúsenosť s prácou v obchode a s vedením tímu ľudí. Niekoho pre koho je dosahovanie nadpriemerných výsledkov samozrejmosťou.

Pre prácu manažéra predajne naviac potrebujeme skúsenosť s vedením, riadením a motivovaním tímu predajných asistentov. Zmysel pre zodpovednosť, orientácia na predajné výsledky a analytické myslenie sú pre pozíciu Store Managera alfou a omegou úspechu. Skrátka byť vedúcou osobnosťou prevádzky, ktorý bude viesť celý predajný tím k spoločnému cieľu.

Ak sa naviac dohovoríte po anglicky, máte veľkú výhodu!

Vystihuje Vás to? Tak to ste naša krvná skupina!

A prečo by ste mal/a pracovať práve pre nás? Čo nás odlišuje od iných zamestnávateľov?
- sme stabilná úspešná spoločnosť, ktorej produkty si zamilovali milióny klientov po celom svete.
- udávame trendy a búrame hranice.
- ústretové pracovné prostredie u nás nie je len prázdnym pojmom.
- dobré výsledky Vašej predajne sa vďaka nášmu prémiovému systému premietnu do Vašej mzdy.
- môžete sa s nami zaradiť do programu Multisport.
- dostanete od nás krásnu fashion uniformu zo sortimentu našej značky.
- ponúkame celkovú mesačnú mzdu 1075,- €/mes. A s naším progresívnym prémiovým systémom si môžete privyrobiť navyše až 380,- €/mes.
- nemusíte si robiť starosti s nákladmi na obedy, dáme Vám stravné lístky plne hradené našou spoločnosťou v hodnote 5.50 € za odpracovaný deň, t.j. priemere 110 € čistého mesačne k mzde!

Chcete viac?

Páčila by sa Vám napríklad zamestnanecká zľava na všetky produkty značky Calzedonia?
K tomu Vám ešte naviac pridáme zľavu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!

Miesto práce: AUPARK SHOPPING CENTER BRATISLAVA

Pracovný úvezok: plný – 38,75 hod / týždenne

Termín nástupu: ihneď

Kontaktná osoba: Lenka Šidlovská, životopisy posielajte na: lenka.sidlovska@calzedonia.sk

27.11.2019

Rituals: Asistentka predaja na HPP

Výhradné zastúpenie Rituals Cosmetics pre ČR a SR príjme spoľahlivú asistentku predaja.

Miesto výkonu práce: Aupark, Bratislava

Požadujeme:
· prax v maloobchodnom predaji – skúsenosť s predajom kozmetiky výhodou
· záujem o rozvoj predajných zručností, komunikatívnosť a príjemný zovňajšok
· flexibilita a samostatnosť
· dlhodobá spolupráca
· čistý register trestu
· nástup ihneď

Ponúkame:
· finančné ohodnotenie 600-1000,- €
· práca na smeny - dlhý/krátky týždeň
· zázemie stabilnej značky
· úvodné školenie pri nástupe, priebežné školenia – novinky 2x ročne
· individuálny prístup
· firemné benefity (zľavy, stravenky, súťaže o zahraničné zájazdy a ďaľšie hodnotné ceny)

Chcete sa stať súčasťou tímu RITUALS… ? V prípade záujmu o pozíciu asistentky predaja pošlite životopis na hejclova@rituals.cz.

17.11.2019

TRIOLA:  Asistentka predaja

Spoločnosť Triola je renomovaný český výrobca dámskej spodnej bielizne značiek TRIOLA. Od svojho založenia v roku 1919 zostáva TRIOLA rýdzo českou značkou aj firmou. Má sídlo v Prahe, vlastný výrobný závod v Hornom Jiřetín, obrovskú dôveru svojich zákazníčok i profesionálne know-how. Predstavuje moderné trendy i storočnú tradíciu. S ohľadom na kypré slovanské tvary ako jedna z mála na českom trhu ponúka podprsenky až do veľkosti J a K.

Náplň práce:
· predaj spodnej bielizne vo firemnej predajni Triola Aupark Bratislava

Požadujeme:
· kladný vzťah ku komunikácii zo zákazníkom
· veselá nálada a príjemné vystupovanie
· flexibilita
· vysoké pracovné nasadenie
· základná znalosť práce s PC (excel, word)

Ponúkame:
· 900 – 1 100 €
· zázemie stabilnej a silnej firmy
· gastro lístky
· práca v priatelskom kolektíve
· zamestnanecké zľavy na tovar

Miesto práce: AUPARK SHOPPING CENTER BRATISLAVA

Pracovný úvezok: plný

Termín nástupu: ihned

Kontaktná osoba: Alena Vojířová, posielajte životopis na vojirova@triola.cz,Tel.: +420 734 238 520 

12.11.2019

OZETA:  plný úväzok

Termín nástupu: ihneď

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Pre naše dve nové predajne, ktoré budeme otvárať v OC hľadáme kolegyne / kolegov, ktorých pracovnou náplňou bude:

- komunikácia so zákazníkom
- aktívny predaj odevov a doplnkov
- poskytovanie zákazníckeho servisu na vysokej úrovni
- manipulácia s tovarom: príjem, dopĺňanie, prezentácia
- balenie zakúpeného tovaru
- práca s registračnou pokladňou
- starostlivosť o predajňu
- iné úlohy podľa pokynov nadriadeného

Iné výhody:
- práca v úspešnej spoločnosti predávajúcej kvalitnú a tradičnú slovenskú značku odevov
- možnosť zľavneného nákupu tovaru v predajniach OZETA
- práca rozdelená na dlhý a krátky týždeň
- stravné lístky
- odmeny

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícii vyhovuje aj uchádzač so vzdelaním: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore: ---
Administratívne a ekonomické znalosti: Pokladňa - pokročilý
Jazykové znalosti: Anglický jazyk - základy
Počítačové znalosti: Microsoft Excel – základy
Pozícia je vhodná pre absolventa: nie

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI
- záujem a cit pre módu, znalosť módnych trendov, materiálov
- výborné komunikačné zručnosti
- príjemné vystupovanie a upravený vzhľad
- pozitívny prístup k práci, flexibilita
- prax v odbore

INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ
Životopisy (najlepšie s fotografiou) prosíme zasielať výhradne e-mailom na adresu: bonkova@ozeta.sk, tel.číslo +421 905 525 746

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme. 

5.11.2019