Nákupné centrum Aupark

Aupark je etablovaným obchodným centrom so silnou pozíciou na trhu, ktorú získalo vďaka svojej polohe, vynikajúcej dostupnosti autom i mestskou hromadnou dopravou, a rovnako atraktívnou ponukou reštaurácií, zábavy a viac než 200 obchodov svetových i lokálnych značiek. Počas svojej existencie sa zapísal do povedomia ako atraktívne kúlturno-spoločenské miesto, ktoré ruku v ruke so Sadom Janka Kráľa opäť prebudilo obľúbenú a vyhľadávanú lokalitu.
Stavba budovy bola zahájená v máji 2000 a Aupark bol slávnostne otvorený 15. novembra 2001. Bratislavčania získali 43 000 m2 nákupno-zábavnej plochy. V januári 2006 sa začalo rozširovanie o ďalšiu časť, ktorá bola uvedená do prevádzky v auguste 2007. Hlavnému mestu tak pribudlo bezmála 15 000 m2 prenajímateľnej plochy. 
Parkovisko ponúka zákazníkom viac než 2200 farebne odlíšených parkovacích miest a tiež modernú navigáciu. Aby sme čo najviac spríjemnili zážitok z návštevy všetkým zákazníkom venujeme pozornosť každému elementu zákazníckeho zážitku a berieme na seba záväzok neustále dopĺňať nové a zároveň zlepšovať existujúce služby, aby sa každý návštevník cítil v Auparku čo najlepšie a opakovane sa k nám vracal.

O skupine Unibail-Rodamco-Westfield

Skupina Unibail-Rodamco-Westfield je popredný svetový developer a prevádzkovateľ prvotriednych nehnuteľností. Hodnota jej portfólia k 30. júnu 2021 predstavuje 55,0 mld. €, z čoho 86 % tvoria maloobchodné priestory, 7 % kancelárie, 5 % kongresové a výstavné priestory a 2 % služby. Skupina momentálne vlastní a prevádzkuje 86 nákupných centier vrátane 53 vlajkových predajní v najdynamickejších mestách Európy a Spojených štátov. Skupina Unibail-Rodamco-Westfield pôsobí na dvoch kontinentoch a v 12 krajinách, pričom poskytuje jedinečnú platformu pre maloobchodných predajcov a podujatia na propagáciu značiek a zákazníkom ponúka výnimočné a priebežne inovované priestory a služby.

Vďaka podpore 2 900 profesionálov, bezkonkurenčným skúsenostiam a know-how má skupina ideálnu pozíciu na vytváranie pridanej hodnoty a realizáciu projektov svetovej úrovne.

Skupina Unibail-Rodamco-Westfield sa od konkurentov odlišuje programom Better Places 2030. Jeho cieľom je vytvárať lepšie destinácie, ktoré rešpektujú najvyššie environmentálne štandardy a prispievajú k vytváraniu lepších miest.

Akcie skupiny Unibail-Rodamco-Westfield sú kótované na burzách Euronext Amsterdam a Euronext Paris (Euronext ticker: URW), so sekundárnym kótovaním v Austrálii prostredníctvom Chess Depositary Interests. Skupina disponuje ratingom BBB+ od agentúry Standard & Poor’s a Baa2 od agentúry Moody’s.

Viac informácií je k dispozícii na stránke www.urw.com. Navštívte našu knižnicu médií na adrese https://mediacentre.urw.com

Sledujte aktuálne informácie o skupine na Twitteri @urw_group, Linkedin @Unibail-Rodamco-Westfield a Instagrame @urw_group.

 
Návštevný poriadok - Slovensky (update 19.3.2021)